Środa 4 lutego 2015 r. to czas wytężonej pracy badawczej dla uczniów. Klasa czwarta realizowała swoje odkrycia poruszając się po tematach dodawania i odejmowania ułamków zwykłych. Klasa szósta odkrywała strategie rozwiązywania równań. Prace uczniów klasy 6 zawierały figury geometryczne i związane były z kątami, obwodami i polami figur. Zespoły badawcze zawierały po 3 - 4 uczniów, którzy pod opieką nauczyciela matematyki Heleny Gąsior opracowywali interesujący ich temat.
Celem projektów było:
Celem projektów było:
- utrwalenie umiejętności stosowania algorytmów podczas rozwiązywania równań oraz ukazanie użyteczności tej techniki rachunkowej
- kształcenie umiejętności wykonywania działań na ułamkach zwykłych
- kształcenie umiejętności planowania i organizacja własnej pracy
- samodzielne wyszukiwanie informacji z różnych źródeł oraz ich selekcja
- współpraca w grupie.