W szkole od kilku lat prowadzone są zajęcia matematyki
z wykorzystaniem technologii informacyjnej.
Od 2012 roku w naszej szkole uczniowie wykorzystują komputery
z zachowaniem reguły 1 uczeń - 1 komputer.
Od bieżącego roku szkolnego
na zajęciach matematyki
wykorzystywane są pomoce dydaktyczne
w postaci multibooków, multipodręczników i multićwiczeń.
Czy uczniowie lubią takie zajęcia?
Bardzo! Chcą zmierzyć się z komputerem i sprawdzić czy umieją, potrafią.
Chcą natychmiast wiedzieć, czy dobrze rozwiązali zadanie -
każde z nich wówczas, gdy czuje się gotowe do udzielenia odpowiedzi.
W razie pomyłki chcą mieć możliwość wielokrotnego poprawiania się,
lub poznania prawidłowej odpowiedzi.
Chcą wiedzieć co będzie dalej.
Tym wszystkim wymaganiom łatwo sprostać, gdy na uczniowskie pytania odpowiada komputer,
a nauczyciel kieruje nauką swoich uczniów.
Taka praca daję możliwość indywidualizacji pracy z uczniem,
Serdecznie wszystkim polecam.
Czy uczniowie lubią takie zajęcia?
Bardzo! Chcą zmierzyć się z komputerem i sprawdzić czy umieją, potrafią.
Chcą natychmiast wiedzieć, czy dobrze rozwiązali zadanie -
każde z nich wówczas, gdy czuje się gotowe do udzielenia odpowiedzi.
W razie pomyłki chcą mieć możliwość wielokrotnego poprawiania się,
lub poznania prawidłowej odpowiedzi.
Chcą wiedzieć co będzie dalej.
Tym wszystkim wymaganiom łatwo sprostać, gdy na uczniowskie pytania odpowiada komputer,
a nauczyciel kieruje nauką swoich uczniów.
Taka praca daję możliwość indywidualizacji pracy z uczniem,
Serdecznie wszystkim polecam.