Nasza szkoła zapewnia:
• budowanie pomostu pomiędzy doświadczeniami przedszkolnymi i szkolnymi,
• minimalizację kontrastów między przedszkolem i szkołą,
• postrzeganie środowiska szkolnego tak, by dzieci odbierały je jako otwarte i przyjazne,
• wspieranie dziecka oraz jego rodziny w nowej sytuacji,
• przyjazny klimat umożliwiający adaptację do warunków funkcjonowania szkoły,
• opiekę przyjaznych, dobrze przygotowanych nauczycieli,
• opiekę w świetlicy,
• dobór programów nauczania dostosowanych do podstawy programowej wychowania przedszkolnego, możliwości uczniów, warunków społecznych i bazy
• wybór kart pracy i pomocy dydaktycznych umożliwiających efektywną i atrakcyjną dla dziecka realizację podstawy programowej
• twórcze i nowatorskie metody pracy z dzieckiem,
• wyposażenie sali sprzyjające nauce i zabawie,
• naukę języka angielskiego i zajęcia pozalekcyjne,
• rozwój zdolności i zainteresowań dziecka,
• zajęcia rytmiki
Szkoła dysponuje następującą bazą dydaktyczną:
• sale lekcyjne • pracownia komputerowa • świetlica wiejska świetlica i stołówka • biblioteka z czytelnią • sala do ćwiczeń ruchowych • pokój nauczycielski • gabinet dyrektora • sekretariat szkoły.
Z budynkiem szkoły sąsiaduje:
• boisko sportowe do piłki nożnej • boisko do mini piłki nożnej • boisko do piłki siatkowej • plac zabaw • parking dla nauczycieli • zatoka autobusowa • sklep.
Teren podwórka szkolnego jest ogrodzony. Szkoła posiada pomoce multimedialne i dydaktyczne: • pracownia komputerowa z oprogramowaniem edukacyjnym, • projektor, skaner, drukarka, fax, laptopy, • sale lekcyjne z wyposażeniem umożliwiającym nauczycielom korzystanie z internetu, • multibooki, programy edukacyjne, • bogaty księgozbiór z lekturami szkolnymi, słownikami, encyklopediami i innymi woluminami dla nauczycieli, uczniów i rodziców, • plansze dydaktyczne, modele, klocki, zabawki edukacyjne, • stronę internetową, z której uczniowie i ich rodzice pozyskują niezbędne informacje o szkole.
Nasza szkoła gwarantuje: • wydzielone miejsce do zabawy • miejsce na pozostawienie podręczników i przyborów szkolnych • opiekę świetlicową (w grupach nie większych niż 25 uczniów) • możliwość spożywania smacznych posiłków na stołówce • opisowe oceny na koniec semestru i roku szkolnego • bezpłatne wsparcia psychologiczno-pedagogiczne • rozpoznanie potrzeb uczniów (szczególne uzdolnienia czy trudności w uczeniu się) • współpracę z poradnią psychologiczno - pedagogiczną wspierającą pracę nauczycieli • podział na klasy złożone z niewielkiej liczby uczniów • klasy złożone z dzieci w tym podobnym wieku • lekcje niezależne od szkolnych dzwonków • czas trwania zajęć dostosowywany do możliwości • najmłodszych uczniów • tempo nauki dostosowane do potrzeb uczniów
Nauczyciele Szkoły Podstawowej w Górkach Szczukowskich: • współpracują z nauczycielami przedszkola, • zapoznają się z diagnozą swoich uczniów i ich środowiskiem, • tworzą program intensywnego wspierania rozwoju dla dzieci rozpoczynających naukę w I klasie. • właściwie zorganizują czas pracy i odpoczynku, • bają o bezpieczną i twórczą atmosferę, • ciekawie prezentują tematykę zajęć angażując w pracę i zabawę, • organizują zabawy i zajęcia, które oddziałują na wszystkie zmysły, • pozwalają dziecku doświadczać, poznawać i zrozumieć otaczający je świat, • stosują aktywizujące formy działania: integracyjne, służące lepszemu współdziałaniu, pozwalające zapomnieć o stresie, dyskusyjne, uczące rozwiązywania problemów, negocjowania i argumentowania, • rozwijają: twórcze myślenie, kreatywność, zdolność do obrazowego myślenia. • stosują: różnorodne metody nauczania: dramę, inscenizację, pantomimę, różnorodne formy plastyczne, • planują czynności swoje i dziecka w czasie i przestrzeni poprzez: zabawę, prace użyteczne, kontakty z grupami zawodowymi, spacery i wycieczki, uroczystości, zajęcia dydaktyczne, • stosują aktywizujące formy działania: integracyjne, służące lepszemu współdziałaniu, pozwalające zapomnieć o stresie, dyskusyjne, uczące rozwiązywania problemów, negocjowania i argumentowania.
• budowanie pomostu pomiędzy doświadczeniami przedszkolnymi i szkolnymi,
• minimalizację kontrastów między przedszkolem i szkołą,
• postrzeganie środowiska szkolnego tak, by dzieci odbierały je jako otwarte i przyjazne,
• wspieranie dziecka oraz jego rodziny w nowej sytuacji,
• przyjazny klimat umożliwiający adaptację do warunków funkcjonowania szkoły,
• opiekę przyjaznych, dobrze przygotowanych nauczycieli,
• opiekę w świetlicy,
• dobór programów nauczania dostosowanych do podstawy programowej wychowania przedszkolnego, możliwości uczniów, warunków społecznych i bazy
• wybór kart pracy i pomocy dydaktycznych umożliwiających efektywną i atrakcyjną dla dziecka realizację podstawy programowej
• twórcze i nowatorskie metody pracy z dzieckiem,
• wyposażenie sali sprzyjające nauce i zabawie,
• naukę języka angielskiego i zajęcia pozalekcyjne,
• rozwój zdolności i zainteresowań dziecka,
• zajęcia rytmiki
Szkoła dysponuje następującą bazą dydaktyczną:
• sale lekcyjne • pracownia komputerowa • świetlica wiejska świetlica i stołówka • biblioteka z czytelnią • sala do ćwiczeń ruchowych • pokój nauczycielski • gabinet dyrektora • sekretariat szkoły.
Z budynkiem szkoły sąsiaduje:
• boisko sportowe do piłki nożnej • boisko do mini piłki nożnej • boisko do piłki siatkowej • plac zabaw • parking dla nauczycieli • zatoka autobusowa • sklep.
Teren podwórka szkolnego jest ogrodzony. Szkoła posiada pomoce multimedialne i dydaktyczne: • pracownia komputerowa z oprogramowaniem edukacyjnym, • projektor, skaner, drukarka, fax, laptopy, • sale lekcyjne z wyposażeniem umożliwiającym nauczycielom korzystanie z internetu, • multibooki, programy edukacyjne, • bogaty księgozbiór z lekturami szkolnymi, słownikami, encyklopediami i innymi woluminami dla nauczycieli, uczniów i rodziców, • plansze dydaktyczne, modele, klocki, zabawki edukacyjne, • stronę internetową, z której uczniowie i ich rodzice pozyskują niezbędne informacje o szkole.
Nasza szkoła gwarantuje: • wydzielone miejsce do zabawy • miejsce na pozostawienie podręczników i przyborów szkolnych • opiekę świetlicową (w grupach nie większych niż 25 uczniów) • możliwość spożywania smacznych posiłków na stołówce • opisowe oceny na koniec semestru i roku szkolnego • bezpłatne wsparcia psychologiczno-pedagogiczne • rozpoznanie potrzeb uczniów (szczególne uzdolnienia czy trudności w uczeniu się) • współpracę z poradnią psychologiczno - pedagogiczną wspierającą pracę nauczycieli • podział na klasy złożone z niewielkiej liczby uczniów • klasy złożone z dzieci w tym podobnym wieku • lekcje niezależne od szkolnych dzwonków • czas trwania zajęć dostosowywany do możliwości • najmłodszych uczniów • tempo nauki dostosowane do potrzeb uczniów
Nauczyciele Szkoły Podstawowej w Górkach Szczukowskich: • współpracują z nauczycielami przedszkola, • zapoznają się z diagnozą swoich uczniów i ich środowiskiem, • tworzą program intensywnego wspierania rozwoju dla dzieci rozpoczynających naukę w I klasie. • właściwie zorganizują czas pracy i odpoczynku, • bają o bezpieczną i twórczą atmosferę, • ciekawie prezentują tematykę zajęć angażując w pracę i zabawę, • organizują zabawy i zajęcia, które oddziałują na wszystkie zmysły, • pozwalają dziecku doświadczać, poznawać i zrozumieć otaczający je świat, • stosują aktywizujące formy działania: integracyjne, służące lepszemu współdziałaniu, pozwalające zapomnieć o stresie, dyskusyjne, uczące rozwiązywania problemów, negocjowania i argumentowania, • rozwijają: twórcze myślenie, kreatywność, zdolność do obrazowego myślenia. • stosują: różnorodne metody nauczania: dramę, inscenizację, pantomimę, różnorodne formy plastyczne, • planują czynności swoje i dziecka w czasie i przestrzeni poprzez: zabawę, prace użyteczne, kontakty z grupami zawodowymi, spacery i wycieczki, uroczystości, zajęcia dydaktyczne, • stosują aktywizujące formy działania: integracyjne, służące lepszemu współdziałaniu, pozwalające zapomnieć o stresie, dyskusyjne, uczące rozwiązywania problemów, negocjowania i argumentowania.