Uczniowie klas 4, 5 i 6 otrzymali dziś kody dostępu do zasobów internetowych płatnej wersji Matlandii. Uczniowie klasy czwartej z podziwem patrzyli na nieznaną im grafikę, bajkową scenerię i możliwość zdobycia nagrody w postaci krótkiej animowanej bajki. Chcieli pracować jak najdłużej zachęceni łatwością logowania i poruszania się po grze komputerowej, w której zadania do wykonania to matematyczne zagadki.
Klasa 5 zapoznawała się z fabułą swojej gry - Edward i Bazyl lecąc nad wyspą mieli awarię samolotu - ich pojazd rozbił się i przyjaciele utknęli na bezludnej wyspie. To ci dopiero historia. Co będzie dalej? Może ta tajemnicza wyspa skrywa jakieś skarby? Tego uczniowie dowiedzą się w trakcie rozwiązywania zadań matematycznych. Klasa 6 ze smutkiem patrzyła na cenzurkę kolegi z intro (bajki wprowadzającej do gry).
Choć uczniowie pracowali na Matlandii 2 lata i znają możliwości gry i jej mocne strony, to ciekawi byli dalszych losów swojego bohatera. Czy pod okiem profesora nadrobi swoje zaległości? Wszystko wskazuje na to, że uczeń, a wraz z nim i my, wyruszymy w kosmos...
Zatem wspaniałej zabawy i wielu miłych przeżyć z grą on-line Matlandia na portalu GWO życzy swym uczniom nauczyciel matematyki.
Klasa 5 zapoznawała się z fabułą swojej gry - Edward i Bazyl lecąc nad wyspą mieli awarię samolotu - ich pojazd rozbił się i przyjaciele utknęli na bezludnej wyspie. To ci dopiero historia. Co będzie dalej? Może ta tajemnicza wyspa skrywa jakieś skarby? Tego uczniowie dowiedzą się w trakcie rozwiązywania zadań matematycznych. Klasa 6 ze smutkiem patrzyła na cenzurkę kolegi z intro (bajki wprowadzającej do gry).
Zatem wspaniałej zabawy i wielu miłych przeżyć z grą on-line Matlandia na portalu GWO życzy swym uczniom nauczyciel matematyki.